در حال بارگذاری ...
دوشنبه 3 دی 1403

اطلاعیه اتمام سنوات

 

قابل توجه دانشجویان گرامی:

 

  دانشجویان سه ترم مشروط و دانشجویانی که بایستی در نیمسال های 6 و 7  ادامه تحصیل دهند   باید  حداکثر تا مورخه 1400/06/10جهت تکمیل

فرم درخواست ارجاع پرونده به کمیسیون موارد خاص  به کارشناس رشته مراجعه نمایند. تا امکان انتخاب واحد برای شما فعال گردد.

مراحل ارسال پرونده به کمیسیون موارد خاص:

1 مراجعه به سامانه سجاد (جهت ثبت نام) آدرس سایت    https://portal.saorg.ir

2 دریافت رمز و کد کاربری

3 مجدداً با رمز و نام کاربری وارد سامانه سجاد می شوید

4 اطلاعات خواسته شده در سامانه سجاد را تکمیل نماید (شامل مشخصات، اطلاعات تکمیلی، مشخصات اطلاعات مقطع تحصیلی، و تائید نهایی)

5 ورود به منوی خدمات و انتخاب کمیسیون موارد خاص

6 مدارک نشان دهنده شرایط خاص دانشجو  در سامانه اسکن و بارگذاری نمایید  

7 بعد از 24 ساعت که توسط کارشناس مربوط در سامانه سجاد تائید می گردد.

8 پرداخت هزینه به مبلغ 130.000 ریال کمیسیون داخلی و 250.000 ریال کمیسیون مرکزی، بصورت اینترنتی

توجه : نیازی به آپلود فیش پرداختی نمی باشد

مدارک خاص بودن شرایط شامل موارد ذیل می گردد:

1 ایثارگری (فرزند شهید جانباز اسارت و ...)

2 بیماری: الف: پرونده پزشکی که در بیمارستان بستری بوده، به همراه گواهی پزشک (در حین تحصیل رخ داده باشد).


ب: پرونده پزشکی اعصاب و روان به همراه گواهی پزشک (درحین تحصیل رخ داده باشد).

3 مشکلات و گرفتاری خانوادگی (درحین تحصیل رخ داده باشد) با اخذ استشهاد محلی که به تائید شورای محل یا مسجد محل رسیده باشد.

4 گواهی اشتغال به کار با مهر و امضاء           

 

    جهت اطلاع از مراحل انجام کار در سامانه سجاد به فایل ضمیمیه مراجعه نمائید      

 

حوزه معاونت دانشجویی  کمیسیون موراد خاص